Regulamin rezerwacji

REJESTRACJA I LOGOWANIE

Sfinalizowanie zakupu lekcji wymaga zarejestrowania się / zalogowania. Jeśli jesteś naszym elektronicznym klientem pierwszy raz, kliknij na "Zarejestruj się". Pojawi się Formularz Rejestracyjny, w którym należy wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką *. Bez wykonania tych czynności nie zarezerwujesz lekcji.

Dzięki tej rejestracji Twoje dane będą już w naszej bazie danych i nie będzie potrzeby ponownego ich wpisywania podczas dokonywania kolejnych rezerwacji. Skracasz sobie czas i omijasz proces długiego wpisywania swoich danych. 

Uwaga! Powierzone nam dane są przeznaczone wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówień,  i nie będą udostępniane innym podmiotom.

Jeśli jesteś już zarejestrowanym klientem, to wystarczy podczas rezerwacji lekcji podać swój Login i Hasło.

CENY

Podane ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny są podawane w polskich złotych (PLN). 

Po zarejestrowaniu się, masz dostęp do systemu rezerwacji lekcji. Korzystając z kalendarza wybierasz odpowiadający Ci dzień i godzinę zajęć. Musisz pamiętać o tym, że system pozwoli Ci zarezerwować nową lekcje  indywidualną z minimum jednodniowym wyprzedzeniem 

. W przypadku niepowodzenia płatności należy skontaktować się telefonicznie z Recepcją MALTA SKI (501355153). W przeciwnym wypadku nie będzie możliwości rezerwacji kolejnej lekcji. Klient nie może mieć jednocześnie więcej niż jednej niezapłaconej lekcji. W przypadku braku opłaty, rezerwacja zostanie usunięta.

WYKONANIE PŁATNOŚCI

Ze względu na specyfikę oferowanej usługi i konieczność rezerwacji lekcji jeszcze przed faktycznym jej zrealizowaniem , płatność wykonywana jest również wcześniej.

ANULOWANIE LUB PRZENIESIENIE REZERWACJI

Uwaga! Nie możemy anulować zamówienia dotyczącego lekcji, która została już opłacona.

Masz prawo do zawieszenia i zmiany terminu przeprowadzenia lekcji, jednak nie później niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem. Zawieszanie (zmiana terminu) lekcji jest możliwa tylko poprzez bezpośredni kontakt (telefoniczny lub osobisty) z pracownikiem recepcji MALTA SKI

Zajęcia na stokach  odbywają się bez względu na panujące warunki atmosferyczne w danym dniu.

Recepcja MALTA SKI, tel. 501 355 153 [email protected]

MALTA SKI nie zwraca pieniędzy za wykupione i niezrealizowane z winy klienta lekcje.

REKLAMACJE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY ZA NIEZGODNOŚĆ USŁUGI Z UMOWĄ

W przypadku stwierdzenia niezgodności zarezerwowanej lekcji ze stanem faktycznym należy bezzwłocznie powiadomić Recepcję Malta Ski. W przypadku potwierdzenia nieprawidłowości i przyczyny ich powstania przysługuje Ci prawo złożenia formalnej reklamacji. Jednocześnie Malta Ski Sp. z o.o. sp.k.  zastrzega sobie prawo do zmiany parametrów zamówionej lekcji.

GWARANCJA JAKOŚCI

Malta Ski Sp. z o.o. sp.k. dokłada wszelkich starań, żeby realizowane przez nią szkolenia przeprowadzane były na najwyższym poziomie, a obsługa klienta była sprawna i bezproblemowa. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt: [email protected]

FAKTURY

Wystawiamy faktury, które są dowodem zakupu lekcji i wysyłamy je do klienta drogą pocztową lub pozostawiamy do odbioru osobistego.

UWAGA! Wystawienie faktury jest możliwe po wykonaniu rezerwacji i płatności - chęć otrzymania faktury należy zgłosić na adres [email protected]

Koszyk

×

Wartość koszyka:
×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.