REJESTRACJA I LOGOWANIE
Sfinalizowanie zakupu lekcji wymaga zarejestrowania się / zalogowania. Jeśli jesteś naszym elektronicznym klientem pierwszy raz, kliknij na "Zarejestruj się". Pojawi się Formularz Rejestracyjny, w którym należy wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką *. Bez wykonania tych czynności nie zarezerwujesz lekcji.
Dzięki tej rejestracji Twoje dane będą już w naszej bazie danych i nie będzie potrzeby ponownego ich wpisywania podczas dokonywania kolejnych rezerwacji. Skracasz sobie czas i omijasz proces długiego wpisywania swoich danych.
Uwaga! Powierzone nam dane są przeznaczone wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówień, i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Jeśli jesteś już zarejestrowanym klientem, to wystarczy podczas rezerwacji lekcji podać swój Login i Hasło.
CENY
Podane ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny są podawane w polskich złotych (PLN).
Po zarejestrowaniu się, masz dostęp do systemu rezerwacji lekcji. Korzystając z kalendarza wybierasz odpowiadający Ci dzień i godzinę zajęć. Musisz pamiętać o tym, że system pozwoli Ci zarezerwować nową lekcje indywidualną z minimum jednodniowym wyprzedzeniem
. W przypadku niepowodzenia płatności należy skontaktować się telefonicznie z Recepcją MALTA SKI (501355153). W przeciwnym wypadku nie będzie możliwości rezerwacji kolejnej lekcji. Klient nie może mieć jednocześnie więcej niż jednej niezapłaconej lekcji. W przypadku braku opłaty, rezerwacja zostanie usunięta.
WYKONANIE PŁATNOŚCI
Ze względu na specyfikę oferowanej usługi i konieczność rezerwacji lekcji jeszcze przed faktycznym jej zrealizowaniem , płatność wykonywana jest również wcześniej.
ANULOWANIE LUB PRZENIESIENIE REZERWACJI
Uwaga! Nie możemy anulować zamówienia dotyczącego lekcji, która została już opłacona.
Masz prawo do zawieszenia i zmiany terminu przeprowadzenia lekcji, jednak nie później niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem. Zawieszanie (zmiana terminu) lekcji jest możliwa tylko poprzez bezpośredni kontakt (telefoniczny lub osobisty) z pracownikiem recepcji MALTA SKI
Zajęcia na stokach odbywają się bez względu na panujące warunki atmosferyczne w danym dniu.
Recepcja MALTA SKI, tel. 501 355 153 [email protected]
MALTA SKI nie zwraca pieniędzy za wykupione i niezrealizowane z winy klienta lekcje.
REKLAMACJE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY ZA NIEZGODNOŚĆ USŁUGI Z UMOWĄ
W przypadku stwierdzenia niezgodności zarezerwowanej lekcji ze stanem faktycznym należy bezzwłocznie powiadomić Recepcję Malta Ski. W przypadku potwierdzenia nieprawidłowości i przyczyny ich powstania przysługuje Ci prawo złożenia formalnej reklamacji. Jednocześnie Malta Ski Sp. z o.o. sp.k. zastrzega sobie prawo do zmiany parametrów zamówionej lekcji.
GWARANCJA JAKOŚCI
Malta Ski Sp. z o.o. sp.k. dokłada wszelkich starań, żeby realizowane przez nią szkolenia przeprowadzane były na najwyższym poziomie, a obsługa klienta była sprawna i bezproblemowa. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt: [email protected]
FAKTURY
Wystawiamy faktury, które są dowodem zakupu lekcji i wysyłamy je do klienta drogą pocztową lub pozostawiamy do odbioru osobistego.
UWAGA! Wystawienie faktury jest możliwe po wykonaniu rezerwacji i płatności - chęć otrzymania faktury należy zgłosić na adres [email protected]